Изучаването на чужди езици - по-модерно, интерактивно и интуитивно

Изучаването на чужди езици - по-модерно, интерактивно и интуитивно

Над 100 учители от всички краища на България откриха нови, модерни и интерактивни методи за преподаване на чужди езици в клас по време на конференцията „Ден на езиците“. Тя се състоя в София и отбеляза началото на стратегическото партньорство на „Клет България“ с Eli Publishing Group – утвърдено издателство, което предлага цялостни учебни системи и помагала за изучаване на чужд език на световния пазар. Събитието предложи богата програма от лекционни панели и практически занимания, които запознаха учителите с креативните материали и интерактивните образователни игри на Eli Publishing Group. С тях децата могат  неусетно да развият езиковите си умения, креативността и увереността си и да превърнат изучаването на английски, френски, немски, испански и италиански език в истинско преживяване.

„Ученето трябва да бъде забавно и вълнуващо както за учениците, така и за техните учители. Вярвам, че партньорството ни с Еli Publishing Group е една стъпка напред в тази посока. Благодарение на него и на цветните материали на издателството българските преподаватели могат да преобразят класната стая в място за вдъхновение и личностно развитие, мост между различни култури и пространство, в което езикът не просто се учи, а се изживява истински“ –  сподели Владимир Колев, управител на издателство „Клет България“.

По време на образователната конференция присъстващите имаха възможност да се включат в разнообразни лекционни панели, водени от утвърдени специалисти в областта на чуждоезиковото обучение. Сред тях бяха Sushil Penuti и Rüdiger Scherpe – професионалисти с дългогодишен опит, които насърчават прилагането на иновативни и ефективни подходи в класната стая. Те запознаха участниците с учебните материали и интерактивните образователни игри на Eli Publishing – инструменти, които развиват езиковите умения на децата по лесен, забавен и интересен начин и успешно съчетават полезното с приятното. Специално участие в събитието взеха и Vittorio D’Aversa – International Sales Manager и Silvia Petrosillo – Marketing Manager на Eli Publishing, които поздравиха аудиторията и изразиха ентусиазъм относно новото начинание с издателство „Клет България“.

Стратегическото партньорство между двете компании отваря врати към нови и ефективни методи на обучение. То е естествено продължение на основната мисия на „Клет България“ да подкрепя всеки по пътя към знанието и да предоставя полезни, креативни и модерни образователни ресурси, които отговарят на нуждите на съвременното поколение. 

Повече информация за иновативните материали може да намерите в електронния магазин на издателството: https://klett.bg/.

 

Коментари
Екипът на Илинден Прес Ви информира, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни думи и квалификации, както и обиди на расова, етническа или верска основа. Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Илинден Прес от потребителите. Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Илинден Прес. Преди да пишете коментари, прочетете нашите правила за участие във форумите.
    Няма добавени коментари!

Още новини