Реклама на уиски предсказва бъдещето през 40-е години на XX век
Admin
12/02/2019 22:05
Поглед
0

Бар на бъдещето с телевизори с плосък екран, които показват новини или спортни мачове.
В средата на 40-те години Seagram пуска поредица от рекламни плакати за своето уиски VO Canadian с лозунг, който днес вероятно ще се счита за шовинизъм - "Men Who Plan Beyond Tomorrow" (мъжете, които планират бъдещето ни). Рекламата е била толкова мъжкарска, че изобщо не е допускала изображението на жена. Всеки плакат рисува Америка и целия свят, какъвто ще стане след Втората Сетовна война. И този свят на бъдещето, разбира се, e красив. Днес някои от тези прогнози изглеждат наивни и забавни, докато други се сбъдват с дяволска точност.

Факсът ще ви отпечатва вестник с новини всяка сутрин:

Комуникации на бъдещето. По часовниковата стрелка: устройство, което разпознава и отпечатва реч; Улична машина за изпращане / получаване на факсове; домашен преносим телеграф; мобилен телефон, подобно на ранния "motorola". И това е 1940 г.

триизмерни филми
Коментари
Екипът на Илинден Прес Ви информира, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни думи и квалификации, както и обиди на расова, етническа или верска основа. Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Илинден Прес от потребителите. Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Илинден Прес. Преди да пишете коментари, прочетете нашите правила за участие във форумите.