Реклама на уиски предсказва бъдещето през 40-е години на XX век

Реклама на уиски предсказва бъдещето през 40-е години на XX век
Бар на бъдещето с телевизори с плосък екран, които показват новини или спортни мачове.

В средата на 40-те години Seagram пуска поредица от рекламни плакати за своето уиски VO Canadian с лозунг, който днес вероятно ще се счита за шовинизъм - "Men Who Plan Beyond Tomorrow" (мъжете, които планират бъдещето ни). Рекламата е била толкова мъжкарска, че изобщо не е допускала изображението на  жена. Всеки плакат рисува Америка и целия свят, какъвто ще стане след Втората Сетовна война. И този свят на бъдещето, разбира се, e красив. Днес някои от тези прогнози изглеждат наивни и забавни, докато други се сбъдват с дяволска точност.

Коментари

Екипът на Илинден Прес Ви информира, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни думи и квалификации, както и обиди на расова, етническа или верска основа. Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Илинден Прес от потребителите. Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Илинден Прес. Преди да пишете коментари, прочетете нашите правила за участие във форумите.
    Няма добавени коментари!

Още новини