Кампания на АУБ спечели първа награда в силна конкуренция

Кампанията на Американския университет в България под мотото „IMAGINE” бе удостоена с Първа награда в категорията „Комуникационен проект за продукт или услуга“ (кампания за изграждане на общности) на годишните отличия PR Приз на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Отличието бе връчено на церемония вчера.
„IMAGINE” се пребори със сериозна конкуренция в най-трудната категория, в която се откроиха стойностни кампании за продукти и услуги на IKEA, Lidl, Kaufland, Пощенска банка, Samsung и др.
Това е кампания на АУБ и комуникационна агенция „Interpartners”. Тя допринася за изграждането на глобална общност на престижното висше училище, като избира за свои главни герои реални студенти и техния път на себеоткриване. Силно присъствие в нея намират и завършилите АУБ и техните истински истории на успеха. "IMAGINE" e продължение на тригодишната кампания Smartversity, отново осъществена с Interpartners, която доведе до 56% ръст в броя на постъпилите български студенти. С "IMAGINE" агенцията и АУБ надградиха този успех, като превърнаха в посланици студенти от различни краища на света и дадоха глас на най-смелите им мечти.
„Радостта ни е голяма, защото спечелихме в конкуренцията на много силни предложения. В последните пет години Американският университет в България в екип с Interpartners промени из основи комуникацията си, като изгради автентичен и много привлекателен образ на своята страхотна общност от студенти, преподаватели и завършили. IMAGINE е кампания за това как една уникална университетска среда може да вдъхновява младите хора да откриват себе си и да променят света“, сподели Албена Кехайова от отдел „Комуникации и маркетинг“ в АУБ.
Кампанията "IMAGINE" продължава и тази година с обновени послания и инициативи. Сега тя съвпада с отбелязването на 30-ата годишнина на Американския университет в България, който е водещо висше училище в региона и с успех положи традицията на американската система liberal arts тук.

Кандидат-депутатът от БСП Любен Милев пое ангажимент за изографисването на параклис в село Падеш
