Студенти от ЮЗУ спечелиха награда на конкурс в София
Преподаватели и студенти от специалност „Връзки с обществеността“ в Югозападния университет „Неофит Рилски“ участваха в ежегодното национално издание „Денят на Бернайс“. По време на събитието, организирано от Българското дружество за връзки с обществеността, съвместно със СУ „Св. Климент Охридски“, се състоя и студентският конкурс „Като Бернайс“.
Югозападният университет бе представен от два отбора, в които участваха второкурсниците Антония Танчева, Никол Цветкова, Теодор Димитров с ментор ас. д-р Милена Янкова и Изабел Иванова, Анна-Мария Цолова и Силвия Соколова, с ментор доц. д-р Димитрина Стефанова. Вторият отбор бе отличен със Специалната награда в конкурса. Студентите трябваше да представят и защитят своите креативни идеи на тема "Ерата на инфлуенсърите – идентичност и измеримост" пред 8-членно жури, съставено от представители на практиката и университетски преподаватели.
Талантливите и мотивирани студенти от специалност „Връзки с обществеността“ за пореден път доказаха своята отлична университетска подготовка на национално ниво. Това е поредната награда, която студентите по PR печелят. Успехите им са резултат и на непрестанната и целенасочена работа на катедра „Връзки с обществеността“, ръководена от доц. д-р Славянка Ангелова.
Доц. д-р Димитрина Стефанова и ас. д-р Милена Янкова бяха панелисти в кръглата маса „Етика на влиянието – инфлуенсъри и последователи“. Те, заедно с колеги преподаватели от други университети и изявени представители на практиката, дискутираха академичния подход и изследванията на етичната страна на комуникациите в ерата на социалните мрежи, отговорността на инфлуенсърите и компаниите, връзките инфлуенсър-скандал – бизнес-етичност.
В последния ден на изданието в „Деня на Бернайс 2019“ представителите на Югозападния университет се включиха и в конференцията "Ерата на инфлуенсърите – край или ново начало", която бе с участието на популярни влогъри и инфлуенсъри.