Различни, но заедно - нова реклама събира свещеник и имам за чаша чай
Светът напоследък е изправен пред тежки времена – разделението между хората е навсякъде, социалните медии бъкат от фалшиви новини, възраждат се опасни и вредни обществени настроения. Понякога обаче има лъч надежда. Наскоро „Амазон“ представи новата реклама на своята услуга „Прайм“ и даде ясно послание: без значение какво ни различава, в основата си сме същите, като човешки същества.
Във видеото, което само в YouTube вече е гледано повече от 1,6 милиона пъти, за чаша чай се срещат възрастни свещеник и имам. В края на разговора им, видимо непринуден и приятен, двамата се изправят и със смях откриват, че споделят общ проблем – болки в коленете.
Историята продължава с това, че и имамът, и свещеникът поръчват по нещо със смартфоните си и съвсем скоро при всеки от тях пристига пакет – с наколенки. Така и двамата скоро могат да се молят без болка./.ploshtadslaveikov.com
„Обожавам тази телевизионна реклама – написа в Туитър основателят на „Амазон“ Джеф Безос. – Много съм горд с екипа ни рекламисти!“