Кой печели и кой губи от стачката на превозвачите?

Без градски и междуградски транспорт ще осъмнем в Пиринско в понеделник, 13 януари. Стачката на превозвачите сигурно има своите аргументи. Така и не бе постигнат консенсус с правителството. Всички, които ползват редовно автобусен транспорт, за да стигнат я до работа, а до училище, я до лекар, я до аптека, остава да се молят утре да стане чудо и да се стигне до споразумение между превозвачите и управляващите. А дано, ама надали!
Дали гражданите, които ще бъдат лишени от автобусен транспорт в понеделник, ще разберат стачкуващите превозвачи? Трудно ще се случи това. Сигурно е, че те са на губещата страна.
Дано превозвачите не си отворят нов фронт – този път срещу тези, които ползват техните услуги. Защото в страната ни почти никога няма постигнато съгласие и разбиране, когато един бранш се бори за правата си, но с цената на лишения и трудности за останалата част от обществото. Според превозвачите проблемът не е само в тол таксите, а и в нерегламентираните превози, и в недостатъчното финансиране на губещите автобусни линии.
Сигурно е, че от протеста им ще спечелят таксиметровите компании. Добре е шофьорите им да отдъхнат добре в следващите три дни, за да могат в понеделник да въртят волана от сутрин до вечер. Защото е сигурно, че ще имат много работа. Влаковете също могат да понапълнят някой и друг вагон повече с пътници.
Остава надеждата, че след понеделник няма да има друг ден без автобуси. Топката е в управляващите и в превозвачите.

Шефът на ВиК и бившата областна на Перник арестувани за водата?
