Обновиха фронт офиса в Община Петрич

Снимка: ИлинденПрес, архив
Снимка: ИлинденПрес, архив

Напълно обновиха центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на Община Петрич. Фронт офисът вече е без стъклени и алуминиеви заграждения за постигане на пряк контакт с гражданите.

От екипа на кмета Димитър Бръчков уточниха, че с направените промени се цели по-голяма функционалност на звеното, което е връзката между жителите на общината и отделите на администрацията.С изнасянето на преден план на работните места на служителите в центъра за административно обслужване се цели да бъдат улеснени и самите граждани при задаването на въпроси, попълването на документи и входирането на такива в общината. Целта е директен контакт между служители и граждани. Освен това бюрата са проектирани така, че позволяват на гражданите да попълват документи на място, без да се налага да стават, се уточнява в прессъобщение от общината.

Кметът Димитър Бръчков посочи, че изискванията на гражданите към фронт офис позициите стават все по-високи, заради което това звено се оказва възлово в работата на една администрация и нейно лице в общественото пространство. Служителите в центъра за административно обслужване ще изпълняват работните си задължения в униформено облекло. Пряк контрол върху работата им ще упражнява главният секретар на общинска администрация Велко Велев.
 

Коментари
Екипът на Илинден Прес Ви информира, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни думи и квалификации, както и обиди на расова, етническа или верска основа. Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Илинден Прес от потребителите. Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Илинден Прес. Преди да пишете коментари, прочетете нашите правила за участие във форумите.
    Няма добавени коментари!

Още новини