Обновиха фронт офиса в Община Петрич

Напълно обновиха центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на Община Петрич. Фронт офисът вече е без стъклени и алуминиеви заграждения за постигане на пряк контакт с гражданите.
От екипа на кмета Димитър Бръчков уточниха, че с направените промени се цели по-голяма функционалност на звеното, което е връзката между жителите на общината и отделите на администрацията.С изнасянето на преден план на работните места на служителите в центъра за административно обслужване се цели да бъдат улеснени и самите граждани при задаването на въпроси, попълването на документи и входирането на такива в общината. Целта е директен контакт между служители и граждани. Освен това бюрата са проектирани така, че позволяват на гражданите да попълват документи на място, без да се налага да стават, се уточнява в прессъобщение от общината.
Кметът Димитър Бръчков посочи, че изискванията на гражданите към фронт офис позициите стават все по-високи, заради което това звено се оказва възлово в работата на една администрация и нейно лице в общественото пространство. Служителите в центъра за административно обслужване ще изпълняват работните си задължения в униформено облекло. Пряк контрол върху работата им ще упражнява главният секретар на общинска администрация Велко Велев.

8 пияни шофьори спипа полицията през почивните дни в Пиринско
