Viber се превръща в голям колцентър с новата си функция за бизнес обаждания

Снимка: Viber Rakuten
Снимка: Viber Rakuten

Приложението за чат и разговори Viber стартира функцията „Бизнес обаждания“ – инструмент, който ще служи като колцентър в самата платформа. Всички бизнес разговори ще бъдат безплатни за клиентите, независимо от местоположението им. Инструментът стартира от днес глобално, включително и за България.

Идеята на „Бизнес обаждания“ е да подобри комуникацията между брандовете и техните клиенти. Чрез новата функция човек може да се свърже с дадена фирма или организация, за да получи повече информация за услугите ѝ, да проследи пратка, да получи съдействие за използване на вече закупени продукти и пр. Добавената стойност е, че тази комуникация се извършва директно във Viber, без да е нужно приложението да бъде напускано.

За клиентите обажданията до фирмите са напълно безплатни, дори те да са в друга държава. Освен това те могат да стартират обаждане до бизнес директно от чат – например да се свържат с куриер, за да пренасочат доставка след получаване на известие.

Цената се поема от бизнеса, за който обаче така се отварят нови възможности за по-лесен и широк достъп до потребители на глобалния пазар. Също и допълнителни възможности за продажби на продукти по време на разговори, както и подобряване по този начина на репутацията на бранда.

Rakuten Viber е предвидил различни пакети от услуги, в зависимост от нуждите на дадения бизнес. Рано регистрираните компании имат възможност да създадат публични бизнес профили с вграден бутон „Бизнес обаждания“ или да добавят опцията към съществуващите им профили в приложението, което позволява на клиентите лесно да откриват и да се обаждат на дадената компания.

Брандовете могат да включат линк за обаждане във Viber на своите уебсайтове, което още повече да улесни клиентите да се свързват с тях.

Rakuten Viber започна да предлага бизнес съобщения преди 9 години, променяйки начина, по който бизнесът се свързва с клиентите си. Оттогава развива своята екосистема от функции. Преди седмица, например, компанията стартира в България функцията „Разпознаване на обаждането“, която идентифицира спам – тя показва предупредително съобщение по време на обаждане от непознат номер, маркирано като „безопасно“ или „потенциален спам“.

Точно преди година пък даде възможност на фирмите да си направят бизнес профил в приложението или своеобразен минисайт в рамките на платформата. Всичко това е част от стратегията на Viber да се превърне в суперприложение. 

Източник: economic.bg

Коментари
Екипът на Илинден Прес Ви информира, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни думи и квалификации, както и обиди на расова, етническа или верска основа. Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Илинден Прес от потребителите. Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Илинден Прес. Преди да пишете коментари, прочетете нашите правила за участие във форумите.
    Няма добавени коментари!
Напиши коментар:
Въведете кода от картинката!

Още новини