Viber се превръща в голям колцентър с новата си функция за бизнес обаждания
![Снимка: Viber Rakuten](https://ilindenpres.bg/upload/news/36311/23efebda1b1f556f5116e2b99f3f8473.jpg)
Приложението за чат и разговори Viber стартира функцията „Бизнес обаждания“ – инструмент, който ще служи като колцентър в самата платформа. Всички бизнес разговори ще бъдат безплатни за клиентите, независимо от местоположението им. Инструментът стартира от днес глобално, включително и за България.
Идеята на „Бизнес обаждания“ е да подобри комуникацията между брандовете и техните клиенти. Чрез новата функция човек може да се свърже с дадена фирма или организация, за да получи повече информация за услугите ѝ, да проследи пратка, да получи съдействие за използване на вече закупени продукти и пр. Добавената стойност е, че тази комуникация се извършва директно във Viber, без да е нужно приложението да бъде напускано.
За клиентите обажданията до фирмите са напълно безплатни, дори те да са в друга държава. Освен това те могат да стартират обаждане до бизнес директно от чат – например да се свържат с куриер, за да пренасочат доставка след получаване на известие.
Цената се поема от бизнеса, за който обаче така се отварят нови възможности за по-лесен и широк достъп до потребители на глобалния пазар. Също и допълнителни възможности за продажби на продукти по време на разговори, както и подобряване по този начина на репутацията на бранда.
Rakuten Viber е предвидил различни пакети от услуги, в зависимост от нуждите на дадения бизнес. Рано регистрираните компании имат възможност да създадат публични бизнес профили с вграден бутон „Бизнес обаждания“ или да добавят опцията към съществуващите им профили в приложението, което позволява на клиентите лесно да откриват и да се обаждат на дадената компания.
Брандовете могат да включат линк за обаждане във Viber на своите уебсайтове, което още повече да улесни клиентите да се свързват с тях.
Rakuten Viber започна да предлага бизнес съобщения преди 9 години, променяйки начина, по който бизнесът се свързва с клиентите си. Оттогава развива своята екосистема от функции. Преди седмица, например, компанията стартира в България функцията „Разпознаване на обаждането“, която идентифицира спам – тя показва предупредително съобщение по време на обаждане от непознат номер, маркирано като „безопасно“ или „потенциален спам“.
Точно преди година пък даде възможност на фирмите да си направят бизнес профил в приложението или своеобразен минисайт в рамките на платформата. Всичко това е част от стратегията на Viber да се превърне в суперприложение.
Източник: economic.bg
![Извадиха тялото на 15-годишно българче от лагуната Мар Менор Извадиха тялото на 15-годишно българче от лагуната Мар Менор](https://ilindenpres.bg/upload/news/36310/thumbM_e74cb44d5a30dafc84fd23244a756478.jpg)
Извадиха тялото на 15-годишно българче от лагуната Мар Менор
![Преподаватели от Философския факултет участваха в международeн научен форум в Брюксел Преподаватели от Философския факултет участваха в международeн научен форум в Брюксел](https://ilindenpres.bg/upload/news/36312/thumbM_be4b21b477acbf94f0b3dba33c8fbea5.jpg)