Граждани оценяват с вайбър административното обслужване в Община Банско

Снимка: Община Банско, архив
Снимка: Община Банско, архив

Общинска администрация-Банско въвежда иновативна система за измерване удовлетвореността от качеството на административното обслужване на гражданите, юридическите лица и неправителствените организации.

Основната цел е получаване на обективна оценка как работят и се отнасят с хората служителите. Това ще помогне за намаляване слабостите в организацията на административното обслужване, предприемане на действия за отстраняване на прояви на лошо администриране, подобряване на работата на администрацията и изграждане на ефективна комуникационна връзка между потребителите и администрацията.

Как точно ще се прави двустранната връзка между банскалии и чиновниците? Когато дойде гражданин и подаде заявление във фронт офиса, то веднага се входира. Още същия ден въпросният жител, ако има вайбър, ще получи следното съобщение: Здравейте, Вие бяхте обслужени в Центъра за административно обслужване на Община Банско. Моля, оценете качеството на обслужването като отворите следния линк! Щом се отвори линкът, се появява въпрос: Каква е Вашата оценка на обслужването?”, както и три емотикона - радостен, неутрален и сърдит. 

Потребителите на административни услуги ще могат само с две кликвания да дадат точна обратна връзка как са обслужени. Системата дава възможност да се проследи клиентът от кой конкретен служител е бил обслужен и как го е оценил. Проучванията ще се правят на случаен принцип и за момента са приложими за потребители, които използват вайбър.

Остават актуални и другите начини за измерване на удовлетвореността:

- попълване на хартиена анкета в Центъра за административно обслужване;

- използване на уеб-базиран формуляр, който се попълва онлайн в сайта на общината;

- пощенска кутия на входа на Община Банско за подаване на мнения и коментари, предложения, полезна информация, оплаквания и похвали;

- книга за похвали и оплаквания в Центъра за административно обслужване;

- сайта на общината Е-община/Сигнали и похвали ;

- имейла на община Банско – info@bansko.bg;

- телефонна линия „Горещ телефон“ 0749/88622;

- “Freecall” през сайта на общината.

 

Коментари
Екипът на Илинден Прес Ви информира, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни думи и квалификации, както и обиди на расова, етническа или верска основа. Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Илинден Прес от потребителите. Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Илинден Прес. Преди да пишете коментари, прочетете нашите правила за участие във форумите.
    Няма добавени коментари!
Напиши коментар:
Въведете кода от картинката!

Още новини