Граждани оценяват с вайбър административното обслужване в Община Банско
Общинска администрация-Банско въвежда иновативна система за измерване удовлетвореността от качеството на административното обслужване на гражданите, юридическите лица и неправителствените организации.
Основната цел е получаване на обективна оценка как работят и се отнасят с хората служителите. Това ще помогне за намаляване слабостите в организацията на административното обслужване, предприемане на действия за отстраняване на прояви на лошо администриране, подобряване на работата на администрацията и изграждане на ефективна комуникационна връзка между потребителите и администрацията.
Как точно ще се прави двустранната връзка между банскалии и чиновниците? Когато дойде гражданин и подаде заявление във фронт офиса, то веднага се входира. Още същия ден въпросният жител, ако има вайбър, ще получи следното съобщение: Здравейте, Вие бяхте обслужени в Центъра за административно обслужване на Община Банско. Моля, оценете качеството на обслужването като отворите следния линк! Щом се отвори линкът, се появява въпрос: Каква е Вашата оценка на обслужването?”, както и три емотикона - радостен, неутрален и сърдит.
Потребителите на административни услуги ще могат само с две кликвания да дадат точна обратна връзка как са обслужени. Системата дава възможност да се проследи клиентът от кой конкретен служител е бил обслужен и как го е оценил. Проучванията ще се правят на случаен принцип и за момента са приложими за потребители, които използват вайбър.
Остават актуални и другите начини за измерване на удовлетвореността:
- попълване на хартиена анкета в Центъра за административно обслужване;
- използване на уеб-базиран формуляр, който се попълва онлайн в сайта на общината;
- пощенска кутия на входа на Община Банско за подаване на мнения и коментари, предложения, полезна информация, оплаквания и похвали;
- книга за похвали и оплаквания в Центъра за административно обслужване;
- сайта на общината Е-община/Сигнали и похвали ;
- имейла на община Банско – info@bansko.bg;
- телефонна линия „Горещ телефон“ 0749/88622;
- “Freecall” през сайта на общината.