С инвестиция от близо 19 милиона лева Kaufland откри първия си хипермаркет в Петрич

С инвестиция от близо 19 милиона лева Kaufland откри първия си хипермаркет в Петрич

Това е 61-вият обект на компанията в страната, като за него веригата открива 80 нови работни места

С инвестиция от близо 19 милиона лева, асортимент от близо 15 500 продукта и местен екип от 80 човека Kaufland България откри в Петрич своя най-нов хипермаркет в страната. „С радост приветстваме Петрич - 35-ият град, в който откриваме свой хипермаркет, в нашето Kaufland семейство. Вече 15 години доказваме, че нашата компанията е стабилен и доверен партньор на българските клиенти, производители и доставчици. С тази цел, с мисъл и внимание към нашите клиенти и екип, с грижа за околната среда и обществото идваме и в Петрич, където днес откриваме най-новия ни хипермаркет. Той е изграден изцяло според концепцията ни за максимално удобство при пазаруване, добра работна среда и в унисон с най-новите екологични стандарти“, коментира при откриването председателят на Управителния съвет на Kaufland България Валтер Волф.

Обектът се намира на ул. „Първомайски път“ 1 и вече посреща първите си клиенти. Той е разположен на над 4000 кв.м застроена площ, от които близо 2300 кв.м са търговска площ. Първият хипермаркет на Kaufland в Петрич предлага над 15 000 продукта в постоянния си асортимент, от които над 11 000 са хранителни стоки, а над 4 000 – нехранителни. Важна част от предложенията са собствените марки на Kaufland, които са повече от 3 000 в новия обект.

Витрината с обслужване предлага свеж избор от над 300 артикула, сред които прясно месо, месни специалитети, сирена и деликатеси. Свежите предложения на Kaufland Петрич включват още богат избор от над 170 внимателно подбрани сортове плодове и зеленчуци, подправки и цветя. Собствената пекарна на компанията пък предлага близо 50 вида прясно приготвени хляб и тестени изделия всеки ден.

Като верен партньор на българските производители търговската верига предлага в новия си хипермаркет над 4 400 продукта, произведени в страната. Клиентите могат да открият 112 регионални предложения на 10 производителя от региона на Петрич и Благоевград. Част от тях са фермерските продукти, представени в специално обособения за целта „Фермерски пазар“ в обекта.

Разнообразието в асортимента се допълва от над 300 биопродукти, които компанията предлага. Клиентите в Петрич могат да открият също над 30 вегетариански и 70 веган артикула.

Хипермаркетът е със стъклена входна фасада, която позволява по-голям достъп на естествена светлина. Функционалният и модерен интериор е създаден с мисъл за по-лесната, бърза и интуитивна ориентация сред огромното разнообразие от качествени и свежи продукти. Паркингът има 202 паркоместа.

Обектът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда.  Сградата е оборудвана с иновативна „зелена“ климатична система, която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения, за да отоплява през зимата и охлажда през лятото. Хипермаркетът разполага и с последно поколение LED осветление, с което се намалява ползването на електроенергия с между 30% и 40%. Всички енергийно ефективни технологии са с цел да бъде намален въглеродният отпечатък до минимум и са в контекста на последователната политика на Kaufland България за грижа към природата.

С новия си хипермаркет Kaufland България открива 80 местни работни места. Екипът е съставен от хора от Петрич и региона, тъй като политиката на компанията е от самото стъпване в нов град да създава предпоставки за развитието на местната икономика и социална среда. Във всеки свой обект Kaufland се грижи да създаде добри работни условия и атмосфера с комфортни и просторни социални помещения, ергономични и удобни касови маси, както и оптимизирана логистика при зареждане на стоките. Компанията е стабилен работодател, който предоставя възможности за устойчиво кариерно развитие и много добри условия на труд – конкурентно заплащане и широк пакет от социални придобивки.

Kaufland Петрич е 61-ият хипермаркет на веригата в страната. От идването си на българския пазар компанията се превърна в значим фактор и стимул на националната и регионална икономика и инфраструктура по места с обща стойност на инвестициите от над 1.4 млрд. лева. През следващата година компанията планира да продължи с модернизацията на обектите си в цялата страна, както и с откриването на нови хипермаркети.

За Kaufland

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2021 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Коментари
Екипът на Илинден Прес Ви информира, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни думи и квалификации, както и обиди на расова, етническа или верска основа. Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Илинден Прес от потребителите. Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Илинден Прес. Преди да пишете коментари, прочетете нашите правила за участие във форумите.
    Няма добавени коментари!

Още новини