АУБ дава шанс да учите и дизайн на услуги

Снимка: АУБ, архив
Снимка: АУБ, архив

Американският университет в България (АУБ) подготвя уникалния в България курс по Дизайн на услуги (Service Design) като част от Еxecutive МВА програмата на университета, който ще се проведе за първи път на 3 и 4 декември. Дисциплината Service Design се използва от най-прогресивните компании за създаването на иновативни, клиентски ориентирани услуги и цялостни преживявания и представлява нов за българския пазар подход към клиента. Професията Дизайнер на услуги (Service Designer) е една от професиите на бъдещето и задължителен елемент в арсенала на лидерите в дигиталните трансформации на бизнеса. Този курс ще се води от Елина Желева, изпълнителен директор и управител на Launchlabs Sofia.

Курсът Service Design ще бъде включен като свободно избираем в ЕМВА програмата на университета и ще предлага подробна и изчерпателна програма както за млади, така и за опитни професионалисти с интерес към тази вълнуваща нова област. Дизайнът на услугите води до създаването на иновативно клиентско изживяване и нови бизнес възможности. Следователно той е съчетание от много дизайнерски и бизнес методологии и е особено подходящ за професионалисти и лидери, които търсят смислено развитие в кариерата си и са готови да работят върху пресечната точка на различните дисциплини. Въпреки че няма официални изисквания кои специалисти е подходящо да изучават Service Design, хората с предишен опит в управлението на продукти и брандове, комуникациите, маркетинга, продажбите и бизнес развитието определено ще видят ползите от иновативната дисциплина. Курсистите ще получат практически опит във всички етапи от процеса на проектиране на услуги от откриване до дизайн, прототипиране и стартиране на нова услуга или редизайн на съществуваща в контекста на дигитализацията.

Елина Желева и нейният екип от Launchlabs Sofia ще имат удоволствието да водят избираемия курс Service Design. Елина е управляващ партньор и изпълнителен директор на Launchlabs Sofia – бизнес студио за редизайн с офиси в София и в цяла Европа. Тя има над тринадесет години опит в международното управление на проекти, финанси и бизнес развитие, преди да стартира своята компания през 2013 г. Оттогава тя успешно съчетава дизайна и бизнес дисциплините, за да създаде уникален подход за редизайн на услугите и да ги превърне в ориентирани към клиентите и иновативни преживявания. Работила е по мащабни организационни редизайн проекти на клиенти от цял свят, включително ING, Accenture, Telenor, Roche, H&M и Axel Springer. Елина притежава магистърска степен по индустриално инженерство и Executive MBA от най-големия френски университет – SKEMA, и е специализирала в областта на дизайна в Станфордския университет. Чрез своето образование Елина е намерила пресечните точки на технологиите, бизнеса и дизайна.

Курсът е отворен за външни участници с подходящ професионален опит. Желаещите да се запишат в първото издание на курса Service Design и да опознаят иновативната дисциплина лично могат да направят това на този линк.

Коментари
Екипът на Илинден Прес Ви информира, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни думи и квалификации, както и обиди на расова, етническа или верска основа. Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Илинден Прес от потребителите. Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Илинден Прес. Преди да пишете коментари, прочетете нашите правила за участие във форумите.
    Няма добавени коментари!

Още новини