20 години МЕТРО-пример за стил, качество на стоки и грижа за клиентите

Снимки: Илинден прес
Снимки: Илинден прес

Със стилно тържество магазин МЕТРО в Благоевград днес отбеляза 20 години от дейността си в България. Верни на себе си, любезните домакини успяха да изненадат приятно всичките си гости в празничния ден. Събитието уважи новият кмет на община Благоевград – Румен Томов, за когото това бе първата по-голяма публична изява след встъпването му в длъжност. Той бе посрещнат от управителя на търговския обект – Младен Ганев. Градоначалникът благодари за поканата и за възможността да бъде с екипа на МЕТРО в този празничен момент. „МЕТРО е пример за успешен инвеститор в България. С всяка една от тези 20 години компанията се развива все по-добре. Нашата цел е да подобрим благосъстоянието на нашите съграждани, за да можем всички заедно да постигнем повече успехи”, заяви кметът Румен Томов.

Младен Ганев подчерта, че през тези 20 години МЕТРО се утвърди като успешен и коректен партньор, а с работата си служителите могат само да се гордеят. „Ще продължим да отговаряме на високите очаквания на бизнеса и домакинствата, както и да развиваме партньорските си взаимоотношения. В момента правим поредната си голяма инвестиция, една важна стъпка към бъдещето, с грижа към околната среда. Строим фотоволтаичен парк на покрива на магазина в Благоевград, което ще намали в пъти вредните емисии. Изграждаме и специални паркоместа за електромобили, с което ще допринесем за устойчивото развитие на региона. Имаме повод да бъдем горди от постигнатото”, каза Младен Ганев.

Гостите се забавляваха с песните и танците на прекрасните деца от ОДЗ №2 „Детски свят” в Благоевград, с изпълненията на талантливите младежи от Танцова формация „Рила” и с магичната игра на кукери от квартал „Струмско”, които станаха известни с участието си във видеоклип на немската група „Рамщайн”. След музикалната програма всички се насладиха на вкусните блюда и качествени питиета на местни производители и фирми, които бяха поканени и имаха свои щандове, като по този начин споделиха празника на МЕТРО.

Точно преди 20 години компанията отваря своите първи два магазина в София и Пловдив, за да положи началото на модерната търговия в България и подкрепи успеха на хиляди български независими предприемачи. В Благоевград МЕТРО стъпва през 2006 година.

За това време най-големият търговец на едро в България превърна непознати преди търговски практики в обикновено ежедневие като промоционална поща, офертите с търговски отстъпки, клиентските карти, баркодът върху опаковката, защитата на клиентските права.

През годините компанията подава ръка и на хиляди български производители, за да развият успешно своя бизнес на локалните пазари, както и да намерят признание в Европа и по света. Днес 11-те магзина на МЕТРО в страната  осигуряват на над 400 000 бизнес клиенти достъп до най-широк професионален асортимент от търговски решения за техния бизнес – повече от 40 000 хранителни и нехранителни продукти от България и света, под един покрив, с гарантирана проследимост и високо качество, на конкурентна цена. Инвестициите на компанията в България надхвърлят 400 милиона лева.

МЕТРО разполага с най-широкия асортимент от над 1100 български и чуждестраннни червени и бели вина от Стария и Новия свят. МЕТРО София е оазисът на любителите на традиционна и крафт бира с асортимент от над 140 различни марки от над 22 страни. Повече от 3000 български и чуждестранни млечни продукти осигуряват качеството и вкуса, така необходими за кухнята на всяка пицария или ресторант. Модерните ни Био отдели предлагат широк асортимент от 100% биосертифицирани продукти. Близо 60 вида 100% чист български мед могат да бъдат открити на рафта във всеки магазин.

Иновациите винаги са били в основата на успеха на МЕТРО. През 2002 година компанията отваря първите в България рибни отдели, в които чрез уникална хладилна верига, над 90 вида риба и морски дарове от световния океан достигат до кухнята на българските шеф готвачи и до трапезата на любителите на морската храна.

Над 400 български фермери снабдяват директно магазините на МЕТРО с плодовете на българската земя, за да осигурят качество, вкус и невероятно изживяване за гостите на българските ресторанти - на море или на планина. Ефективна система за доставки снабдява клиентите на компанията с избраната от тях стока до самата врата на техния магазин, хотел или ресторант.

За втора поредна година МЕТРО получава признанието „Топ работодател на България“ в резултат на стремежа си да предложи по-добра работна среда за екипа, който всекидневно се грижи за клиентите на компанията. Като част от METRO Group МЕТРО стана лидер сред световните търговци в индекса за устойчиво развитие на Dow Jones.

Коментари
Екипът на Илинден Прес Ви информира, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни думи и квалификации, както и обиди на расова, етническа или верска основа. Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Илинден Прес от потребителите. Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Илинден Прес. Преди да пишете коментари, прочетете нашите правила за участие във форумите.
    Няма добавени коментари!

Още новини