Реклама на уиски предсказва бъдещето през 40-е години на XX век

Реклама на уиски предсказва бъдещето през 40-е години на XX век
Бар на бъдещето с телевизори с плосък екран, които показват новини или спортни мачове.

В средата на 40-те години Seagram пуска поредица от рекламни плакати за своето уиски VO Canadian с лозунг, който днес вероятно ще се счита за шовинизъм - "Men Who Plan Beyond Tomorrow" (мъжете, които планират бъдещето ни). Рекламата е била толкова мъжкарска, че изобщо не е допускала изображението на  жена. Всеки плакат рисува Америка и целия свят, какъвто ще стане след Втората Сетовна война. И този свят на бъдещето, разбира се, e красив. Днес някои от тези прогнози изглеждат наивни и забавни, докато други се сбъдват с дяволска точност.

Коментари

    Няма добавени коментари!

Напиши коментар:

Въведете кода от картинката!

Още новини